TurkCraft01 | Minecraft Map Çalma Eklentisi Yapılmıştır! w/ Fatih

Merhaba değerli TurkCraft01 üyeleri şu zamana kadar sizlere en açık dille gerek plugin kullanımı olsun gerek maplar olsun gerekte modlar olsun resimli + hoş dille sizlere anlattık.
Diğer forumlardanda farkımız budur.
Minecraft 1.7.2 Serverların Mapını Kopyalama(Downloder) Programı anlatımı.
1. Anlatım: Başlat menüsüne çalıştır'a açıyoruz çalıştır kısmına %appdata% yazıyoruz
[​IMG]

2. Anlatım: Minecraft dosyasını açıyoruz
[​IMG]

3. Anlatım: Versions dosyasını açıyoruz
[​IMG]

4. Anlatım: 1.7.2 klasör'ü kopyalıyoruz
[​IMG]

5. Anlatım: Kopyaladığımız 1.7.2 klasörü yapıştırıyoruz
[​IMG]

6. Anlatım: Map kopyalama programın yazısını kopyalıyoruz başka yazı yazarsak olmaz
[​IMG]

7. Anlatım: 1.7.2 Kopya klasör yazıyı siliyoruz kopyaladığımız yazıyı yapıştırıyoruz
[​IMG]

8. Anlatım: Klasörün yazısını değiştirdiğimiz gibi 2 tane dosya var gördüğünüz gibi aynen değiştiriyoruz
[​IMG]

9. Anlatım: Not Defteri var gördüğünüz gibi ona açıyoruz

[​IMG]

10. Anlatım: Tüm dosyaları aynı yazıyı kaydettiğimiz gibi 1.7.2 yazan kısım var onu değiştiriyoruz resimde gösteriliyor aynen onu yazacaksınız
[​IMG]

11. Anlatım: Kaydet'e tıklıyoruz

[​IMG]

12. Anlatım: Java diye dosyayı sağ tık yapıyoruz sonra birlikte aç tıklıyoruz winrar archiver tıklıyoruz
[​IMG]

13. Anlatım: Map kopyalama programı açıyoruz winrarla açtığımız java dosyasını içine atıyoruz
[​IMG]

14. Anlatım: Sorun çıkmaması için META-INF dosyasını siliyoruz işlemimiz bitmiştir artık
[​IMG]

15. Anlatım: Minecraft'ı açıyoruz
[​IMG]

16. Anlatım: New Profile ya da Edit Profileyi tıklayabilirsiniz fark etmez World Downloader [1.7.2] 20140118 seçiyoruz
[​IMG]

17. Anlatım: Esc tuşuna basıp Download this world'e tıklıyoruz
[​IMG]

18. Anlatım: New Nameyi tıklıyoruz
[​IMG]

19. Anlatım: İsmini yazıp enter'a tıklıyoruz örnek olarak Spawn olarak kaydediyorum
[​IMG]

20. Anlatım: Artık kaydedilmeye başlamıştır her yeri geziyoruz tam gezmezsek yarım yapıştırıyor
[​IMG]

21. Anlatım: Tam gezdikten sonra Bağlantıyı Kes'e tıklıyoruz
[​IMG]

22. Anlatım: Tek Oyunculuyu tıklıyoruz
[​IMG]

23. Anlatım: Otomatik olarak kaydediliyor arkadaşlar tıklıyoruz
[​IMG]

24. Anlatım: Gördüğümüz gibi map kopyaladık çıktı hemen
[​IMG]



Yorum Gönder

TurkCraft01 Ailesi İyi Günler Diler!

Daha yeni Daha eski